السبت، يناير ٠٦، ٢٠٠٧







انا نفسيتي تعبت من البلد دي






بصراحة أنا ماعدتش قادر احب البلد دي !!



انا خلاص قرفت بلا حكومه بلا رئيس جمهورية بلا زفت علي دماغهم .



البلد اللي نظامها يسمح بحدوث القرف دة .. أحسنلها ترجع لحياة البدو والتخلف أحسن من القرف دة



عمال يقرفونا بالشرطة وكل سنه عيد الشرطة واموال للشرطة وزيادة مرتبات الشرطة ... علشان ايه ؟؟؟!!



علشان يبهدلوا فينا ويعذبونا ويتنططوا علينا .



دة ايه البلد الزباله دي ؟



انا احسنلي اروح اعيش في الصومال واخد حقي بدراعي وابقي عارف ان هو ده اخري ، من اني افضل كل يوم اتقرف بكلام اقل حاجة انه هيجيبلي الضغط والسكر وكل الامراض المستعصيه .



ما تستغربوش ... دي بالظبط الحاله اللي جتني بعد ما اتفرجت علي كليبات جديدة للتعذيب في قسم شرطة مصري



انا الحقيقه لا زلت اتذكر تعليق الرئيس الامريكي علي الطريقة اللي اتشنق بيها صدام حسين " كنت اتمني ان يعدم صدام بطريقه اكثر وقارا "



دة تعليقه علي اعدام مستحق لجزار قتل من شعبه وزملائه الالاف .... يبقي ايا كان الذنب اللي اقترفته البنت اللي في الفيديو انها قتلت .. حتي لو قتلت اعتقد اننا اتهرينا كلام من نوعية دولة القانون وسيادة القانون .. امال هو القانون يشتغل بس لما يبقي مش من حق النائب العام انه يمنع ممدوح اسماعيل من السفر بحجة انه لم يستدعي التحقيق معه او علي زمة قضيه ولما تبقي المساله كرامة الانسان المصري داخل جدران وطنه يبقي مفيش قانون



يا اخي ينعل ابو البلد اللي تمشي بالشكل دة



انا تعبت ...... ومش عارف ازاي هاقدر اقوم بعد بكرة من النوم واروح الشغل في المخروبه اللي اسمها الحكومه



منهم لله (وائل عباس و دماغ ماك )



ربنا يسامحهم علي الحاله النفسيه المطينه اللي الواحد فيها دلوقتي



اما الاشكال الزباله اللي في كل اقسام الشرطة اللي لا تتهاون في اذلال الناس واهدار كرامتهم كل يوم وكل ساعه فربنا يولع فيهم حريقه لا تطفئها مياه الدنيا كلها حتي يكونوا عبرة لمن يستهين بكرامة انسان



انا اسف اني هضطر احط وصله للفيديو بس مفيش حل عندي غير كدة




http://www.youtube.com/watch?v=VhQRFz65M6s





http://www.youtube.com/watch?v=ZQom4edkHkw

2 تعليقات:

Blogger قلم جاف يقول...

كنت أتمنى أن يحكم على صدام حسين بالإعدام في ظل حكومة وطنية ، وليس من مجموعة من أرباب السوابق والعملاء لطهران وأمريكا وغيرها..

كنت أتمنى ألا يعدم المجرم بأمر العصابة!

١١:١١ م, يناير ٠٨, ٢٠٠٧  
Blogger كوكو الضعيف يقول...

عزيزي قلك جاف
الموضوع مبد~يا لا يتحدث عن صدام واعدامه ومدي مشروعية محاكمته ومدي نظافة يد الحكومه من العماله لدول اخري من عدمه
هذا البوست يتحدث عن كارثه عظيمه تحدق بالامه المصريه ، مفادها ان هناك عصابه تتولي الحفاظ علي امن هذا الوطن يعذبون من يريدون ويستهينون بكرامتنا كما يشائون وكانهم يمنون علينا ان سمحوا لنا بالبقاء علي ارض هذا الوطن
ما حدث لتلك الفتاه المعذبه هو اهانه لكل مصري حر لديه نخوه
تلك يا عزيزي اختي او اختك
بنتي او بنتك
وربما تكون قريبة احد ما تعرفه
تلك يا سيدي فتاه مصريه
ان اخطأت فانا اول من يطالب بمعاقبتها ولكن ما يحدث داخل هذا الفيديو هو امر لا يقره اي دين او عرف او قانون
هذا الرجل الذي يتلذذ بتعذيب المصريين اعده انه سوف يتذكر كلامي هذا وهو يعذب اما علي يد هذا الشعب
او انه سيتلقي جزاءاً عادلا من المولي عز وجل علي كل ثانيه مرت علي تلك الفتاه وهي تتالم ولا حول لها ولا قوة
حسبي الله ونعم الوكيل

١٠:٢٢ م, يناير ٠٩, ٢٠٠٧  

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية